დაიწყე და აწარმოე შენი ბიზნესი საქართველოში თავდაჯერებულად!

14ბ პეტრე ქავთარაძის ქ

0186, თბილისი, საქართველო

10:00 - 19:00

ორშაბათიდან შაბათის ჩათვლით

Ჩვენს შესახებ

პატარა ამბავი ჩვენს შესახებ

I&D Consulting არის სრული მომსახურების საგადასახადო მომზადებისა და აღრიცხვის ფირმა იურიდიული მხარდაჭერით, რომელიც ემსახურება ფიზიკურ პირებს და მსხვილ და მცირე ბიზნესს. თბილისში დაფუძნებული, ჩვენ უპირატესად ვემსახურებით კლიენტებს საქართველოს რესპუბლიკის მასშტაბით.

ჩვენ ჩვენს კლიენტებს ვთავაზობთ ინდივიდუალურ მიდგომას, რომელიც დაფუძნებულია პროფესიონალიზმზე და ლოიალობის პოლიტიკაზე, რაც უდავოდ ხდის ჩვენთან მუშაობას კომფორტულს და მომგებიანს. ეს ყველაფერი ეფუძნება ჩვენი თანამშრომლების მუდმივ მომზადებას და პროფესიულ განვითარებას. ჩვენთვის მნიშვნელოვანია და ღირებული, რომ ჩვენი ურთიერთობები აგებული იყოს ნდობისა და ურთიერთგაგების პრინციპებზე. ჩვენ გთავაზობთ მაღალი დონის მომსახურებას და შესაბამისად, ძირითადად, ვმუშაობთ კმაყოფილი კლიენტების რეკომენდაციებზე.

ფუნდამენტური ღირებულებები და პრინციპები, რომლებიც მართავს ჩვენი ორგანიზაციის საქმიანობას, არის:

1) High culture of clients relationship;
2. დიდი გამოცდილება და ცოდნის მაღალი დონე;
3) Confidentiality;
4) Reliability and mutual understanding;
5) Protecting our client’s interests.
"Ჩვენი მისია არის წარმატების მოტანა ჩვენს კლიენტებს და დავეხმაროთ მათ თავიანთი ბიზნეს მიზნების მიღწევაში. ჩვენ მუდმივად ვმუშაობთ კლიენტების ასორტიმენტის გაფართოებაზე და მათთან სანდო პარტნიორობის დამყარებაზე, რაც თითოეულ კლიენტს საშუალებას აძლევს, რეკომენდაცია გაუწიოს კომპანიის სერვისებს თავის მეგობრებს, ნათესავებსა და კოლეგებს“.
10
წლები
წლების გამოცდილება
8
პერსონალი
გუნდის პროფესიონალი წევრები
140
+
ბედნიერი კლიენტები ჯერჯერობით
80
+
ბიზნეს დახმარება დასრულდა

პასუხისმგებლობა და ანგარიშვალდებულება

ჩვენ გვაქვს 10 წელზე მეტი გამოცდილება და გვაქვს გამოცდილება, რათა დაგეხმაროთ ბიზნესის ცხოვრების ციკლის ყველა ეტაპზე. როდესაც თქვენ თანამშრომლობთ ჩვენთან, ჩვენ ვიღებთ პასუხისმგებლობას დაგეხმაროთ წარმატების მიღწევაში. ჩვენი მომსახურება და ვალდებულებები თქვენდამი დაზღვეულია საქართველოში ერთ-ერთი წამყვანი სადაზღვევო კომპანიის მიერ. 

ხარისხი და თანმიმდევრულობა

სწორედ ამას ვთავაზობთ. ჩვენ ყურადღებით ვუსმენთ თქვენს საჭიროებებს და მიზნებს და შემდეგ ვხვდებით, როგორ მიგიყვანოთ იქამდე. ჩვენ ყოველთვის ვმუშაობთ იმისთვის, რომ ყველა ვადა დაკმაყოფილდეს, ყველა საკითხი მოგვარდეს და ყველა T გადალახოს.

ბიზნეს პროცესის ჩართვა

ჩვენი სერვისი არ გულისხმობს მხოლოდ სააღრიცხვო ინფორმაციის დისტანციურად მიღებას და აღრიცხვას. ჩვენ აქტიურად ვაკვირდებით თქვენი ბიზნესის მუშაობას, ვაანალიზებთ კომპანიის ძლიერ და სუსტ მხარეებს და ვამუშავებთ სათანადო სააღრიცხვო პოლიტიკას თქვენი ბიზნესის მაქსიმალური ეფექტურობისა და წარმატების უზრუნველსაყოფად.

სამართლიანი და ხელმისაწვდომი ფასები

ჩვენ გვჯერა, რომ მივაწოდოთ გამორჩეული მომხმარებლის მომსახურება პირდაპირ, სამართლიან და პატიოსან ფასად. ჩვენ გვაქვს სამართლიანი და ხელმისაწვდომი ფასები, რომელიც განისაზღვრება კომპანიის საქმიანობის სახეობიდან და ზომის მიხედვით. გარდა ამისა, ჩვენი რჩევა ყოველთვის უფასოა.

1 კონტრაქტი - 4 პროფესიონალი

ჩვენი პარტნიორი ყოფნით, თქვენთვის იმუშავებს პროფესიონალთა მთელი პერსონალი, რომელთაგან თითოეულმა "იდეალურად" იცის თავისი სამუშაო ადგილი: 1) მთავარი ბუღალტერი 2) აუდიტორი 3) საგადასახადო ექსპერტი 4) იურისტი. ჩვენთვის რთული არ არის რომელიმე პარტნიორთან კომუნიკაციის გზების პოვნა.

უახლესი სააღრიცხვო სისტემა

ჩვენ ვიყენებთ უახლეს სააღრიცხვო სისტემებს, რაც გულისხმობს საჭირო ინფორმაციისა და ანგარიშების მიწოდებას თქვენი ბიზნესის მუშაობის გასაანალიზებლად და სწორი გადაწყვეტილებების მისაღებად.

გამოცდილი და კვალიფიციური გუნდი

ჩვენს თანამშრომლებს აქვთ უმაღლესი ეკონომიკური და იურიდიული განათლება, რასაც მოჰყვება დიდი გამოცდილება: საგადასახადო, ფინანსური, IFRS და იურიდიულ სფეროებში. ჩვენ ვიცავთ მაღალი ხარისხის სტანდარტებს ჩვენი თანამშრომლების რეგულარული მომზადებით და პროფესიული განვითარებით. ჩვენ მუდმივად ვაკვირდებით კანონმდებლობის ცვლილებებს, რათა განვახორციელოთ უახლესი ბუღალტრული აღრიცხვა და იურიდიული მხარდაჭერა.

ოპერატიულობა

ჩვენ ვიცით დროის ღირებულება და ყოველთვის მზად ვართ ვუპასუხოთ ნებისმიერ შეკითხვას, რომელიც შეიძლება გქონდეთ პირადი შეხვედრის, ტელეფონის, ელექტრონული ფოსტის, Whats App-ის, Viber-ის ან Skype-ის საშუალებით. ჩვენს პერსონალს შეუძლია სწრაფი ანალიზის ჩატარება და ოპერატიული გადაწყვეტილებების მიღება.

ჩვენ შედარებით ახალი კომპანია ვართ, მაგრამ ჩვენი სერვისების ხარისხმა და განვითარებამ საშუალება მოგვცა დაგვესახა ახალი მიზნები, როგორიცაა კლიენტებისთვის განახლებული სერვისების შეთავაზება და საერთაშორისო პარტნიორების მოძიება, რომელთა განხორციელებასაც უახლოეს მომავალში ვგეგმავთ.

2019დაარსდა კომპანია

ჩვენი კომპანია დაარსდა 2019 წელს ორი მოტივირებული ადამიანის მიერ და გაერთიანდა ერთი იდეის ქვეშ, რათა შესთავაზოს კვალიფიციური ბუღალტრული და საგადასახადო მომსახურება საერთაშორისო ინვესტორებს საქართველოში. ჩვენმა კომპანიამ საქმიანობა დაიწყო შემდეგ მისამართზე: ქ.თბილისში, იოსებ იმედაშვილის №2. 

2021გააფართოვეთ საქმიანობის სფერო

ჩვენი კომპანია განვითარების ახალ ეტაპზე გადავიდა და მომხმარებელს იურიდიული და განბაჟების მომსახურება შესთავაზა.

2022ახალი ოფისი

კომპანიამ თბილისში, პეტრე ქავთარაძის 14ბ-ში ახალი ოფისი დაამატა.